Archiwum kwiecień 2022


kwi 30 2022 Jak promować wizerunek marki na Pintereście...
Komentarze (0)

Był czas, kiedy komercyjne przedsięwzięcia nie mogły uczestniczyć na Pintereście. Teraz firma może bardzo łatwo dołączyć do serwisu w dziale biznesowym. Pinterest jest trzecim co do wielkości serwisem społecznościowym, a liczba jego członków szybko rośnie; jest to społeczność, do której warto dołączyć.

 

Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że stworzenie jednej planszy z kilkoma zdjęciami Twoich produktów raczej nie zadziała dobrze. To jest jak tworzenie kanału RSS, a nie uczestnictwo w mediach społecznościowych, na czym tak naprawdę polega Pinterest.

 

Chcesz stworzyć „inspirację”, a nie „twardą sprzedaż”. Musisz łączyć się z klientami w pozytywny, atrakcyjny i emocjonalny sposób. Powinieneś dążyć do ekscytowania i informowania potencjalnych klientów.

 

Myśl więc mniej o „katalogu”, a więcej o „magazynie”.

 

Pinterest jest bardzo wizualnym medium i dobrze nadaje się do każdej firmy, która oferuje towary na sprzedaż. W przeciwnym razie, jeśli sprzedajesz jakąś usługę, infografiki i listy kontrolne są również bardzo popularnymi przypinkami.

 

Pinterest przyciąga wiele milionów ludzi w grupach demograficznych z aspiracjami i dochodami, które można wydać, więc będą potencjalnymi klientami Twoich produktów. Większość uczestników to kobiety, które bardzo często są nabywcami produktów w gospodarstwie domowym. Warto również zauważyć, że około połowa tych kobiet to matki. Jest to bardzo aktywna platforma mediów społecznościowych, której możesz używać do marketingu przy niewielkich kosztach lub bez żadnych kosztów.

 

Chociaż będziesz chciał wyświetlać na swoich tablicach to, co masz do sprzedania, pomyśl o swoich towarach jako o tylko odsetku całej zawartości. Aby uzyskać najlepszy efekt, musisz umieścić swoje produkty w kontekście stylu życia i to z wykorzystaniem innych zdjęć.

 

Więc najpierw zastanów się, jakie cechy mają Twoje produkty. Jakie ich aspekty chcesz podkreślić? Czy są wysokiej jakości? Czy są przyjazne dla środowiska? Czy są to produkty sprawiedliwego handlu? Czy podobają się podróżnikom, a może rodzinom? Czy Twoje produkty rozwiązują problem?

 

Gdy już wiesz, do kogo przemawiają Twoje produkty, możesz zadać sobie dwa kolejne pytania. W jaki sposób Twoi klienci mogą korzystać z Twoich produktów i jakie inne tematy mogą ich zainteresować? Odpowiedzi na te pytania dadzą Ci pomysły na tablice korkowe.

 

Musisz zdecydować, w jaki sposób możesz zaoferować ludziom wartość w swoich szpilkach; to znaczy, w jaki sposób szpilki mogą być dla nich przydatne, aby przyciągnąć ich uwagę i przyciągnąć ich do Twojej firmy. Dokonywanie sprzedaży może następnie nastąpić. Jeśli przypniesz ze swojej witryny, etykieta zostanie automatycznie dołączona do Twoich przypinek i będzie z nimi podróżować w miarę ich ponownego przypinania.

 

Oto kilka sugestii, które mogą dać Ci pomysły na to, jak wyświetlać swoje towary na Pintereście i dobrze pasować do ich sposobu pracy. I pamiętaj, że jakość Twojego przypinania odbija się na Twojej firmie.

 

Firmy kosmetyczne i jubilerskie mogły przypiąć zdjęcia technik makijażu, zdobienia paznokci, fryzur, mody, doboru kolorów, pielęgnacji skóry na słońcu, co trzeba spakować do kosmetyczki i walizki na wakacje.

 

Linia lotnicza lub biuro podróży mogą przypiąć zdjęcia wspaniałych miejsc na całym świecie, festiwali przyciągających tłumy oraz najnowszych gadżetów i hacków podróżniczych dla globtroterów.

 

Firma zajmująca się farbami lub meblami może sfotografować wystrój pokoju w różnych schematach kolorystycznych, aby stworzyć wyobrażenie o tym, jak ich produkty mogą wyglądać w domach klientów. Mogą wyposażyć pokoje, aby dać pomysły osobom, które nie mają skłonności artystycznych ani czasu na projektowanie własnej przestrzeni życiowej.

 

Sklep z artykułami dziewiarskimi mógłby przypiąć zdjęcia dzianin wykonanych z ich przędz, które są modelowane w pięknych miejscach. Firma pasmanteryjna mogła przypiąć wiele projektów rzemieślniczych. Używanie w tym celu pinów innych osób jest całkowicie akceptowalne, ponieważ piny są udostępniane wiele razy.

 

Agenci nieruchomości mogą zawrzeć informacje jak prawidłowo pakować pudła, jak organizować umieszczanie rzeczy w pokojach po przybyciu do nowego domu, jak transportować rośliny, co liczy się jako armatura, jak mierzyć okna pod nowe zasłony, najnowsze trendy w wystroju i różnych metodach walki ze stresem. Daje to klientom wrażenie, że jesteś firmą, która pomaga im w każdy możliwy sposób.

 

Firmy zajmujące się opieką nad zwierzętami mogą tworzyć tablice, w których można zidentyfikować rasy ryb, koni, kotów i psów. Mogą doradzić, na jakie objawy choroby należy zwrócić uwagę, jaki rodzaj klatki jest odpowiedni dla różnych rodzajów małych zwierząt, jak założyć akwarium, jak dbać o wyroby rymarskie, jakie pokarmy są odpowiednie lub nieodpowiednie dla określonych rodzajów zwierząt i jakie rodzaje zwierząt są odpowiednie lub nieodpowiednie dla dzieci.

 

Sprawdź więcej na https://pasmanteriapasja.pl/dekoracje-komunijne