Komentarze (0)
Ulotki są jednym z najbardziej opłacalnych sposobów promocji Twojego produktu lub usługi, a korzystając z wysokiej jakości domowej drukarki, oszczędności są jeszcze większe. Możesz wyprodukować tak mało lub za dużo, jak potrzebujesz, a także zmienić tekst i informacje z datą jednym kliknięciem myszy. Ulotka powinna bezzwłocznie przyciągnąć uwagę czytelnika, schludna i czysta oraz pozbawiona nadmiernego słownictwa lub obrazów niezwiązanych z twoim celem.
Rozmiar i kształt Twojej ulotki.
Zanim przystąpisz do pracy z obrazami, które mają zostać umieszczone na Twojej ulotce, podejmij decyzję o sposobie dystrybucji ulotek. Małe firmy, które będą wysyłać pocztę masową, najlepiej obsługiwać za pomocą ulotki w rozmiarze pocztówki, aby zaoszczędzić na kosztach wysyłki. Mniejszy rozmiar oczywiście pozostawia mniej miejsca na tekst, ale można go tak skonstruować, aby szybko i skutecznie przekazać swój punkt opinii publicznej.
Jeśli Twoją strategią jest dystrybucja ulotek od drzwi do drzwi, możesz zdecydować się na ulotkę zaprojektowaną do zawieszenia na klamce drzwi. Ten rodzaj kształtu zapewnia natychmiastową separację od wszelkich ulotek dostarczanych ręcznie, przyklejonych do drzwi lub leżących na progu.
Ulotka w pełnym rozmiarze jest okazją do przekazania dodatkowych informacji potencjalnemu klientowi na pełnej kartce papieru. Świetnym skrótem, aby przekazać swoją wiadomość, jest użycie punktorów w kampanii reklamowej, zamiast próbować być elokwentnym słowami. Zachowaj nazwę firmy i informacje kontaktowe pogrubioną czcionką i wyszczególnij swoje usługi na liście. Kule są ulubionym miejscem reklamodawców ze względu na ich zdolność do szybkiego przekazywania informacji, zanim klient z krótkim czasem uwagi straci zainteresowanie.
Kolor i skład.
Celem ulotki jest przyciągnięcie ograniczonej uwagi czytelnika i przejście do sedna wiadomości. Ulotka powinna być zwięzła i bezpośrednia, a zainteresowany czytelnik natychmiast otrzymuje istotne informacje. Kolor tła ulotki musi być biały lub w bardzo jasnym, stonowanym odcieniu, użytym na tle koloru tekstu, co daje mu dynamiczny kontrast. Chociaż odważne kolory, takie jak czerwony i zielony, mogą przyciągnąć uwagę kogoś, kto odbierze twoją ulotkę, nie ułatwiają czytania, gdy tekst nie wyróżnia się. Zamiast tego wypróbuj standardowe białe lub jasnobeżowe tło i obramuj ulotkę odważnym kolorowym obramowaniem.
Kompozycja Twojej wiadomości musi szybko informować czytelnika o charakterze reklamy. Pierwotny nadruk powinien od razu przyciągnąć uwagę do Twojej wiadomości, produktu lub usługi. Jeśli Twoja ulotka ma promować sprzedaż lub zapewniać kupon na pranie chemiczne, powinien to być tekst dominujący na górze ulotki. Nazwa Twojej firmy jest mniej istotna, aby przyciągnąć początkową uwagę klienta, więc pamiętaj o powściągliwości i nie umieszczaj swojego nazwiska w centrum uwagi. Jeśli potencjalny klient jest zainteresowany Twoim produktem lub usługą, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe są dostępne na kopii.
I na koniec przygotuj sobie listę kontrolną, aby upewnić się, że podałeś ważne informacje kontaktowe. Jeśli masz stronę internetową, oko klienta będzie jej szukało, więc pamiętaj, aby umieścić ją na górze i na dole ulotki pogrubioną czcionką. Nazwa firmy, adres (jeśli dotyczy), numery telefonu i faksu oraz godziny pracy powinny być jasne, zwięzłe i przechowywane razem na kopii tekstowej. Nie ma nic bardziej frustrującego dla zainteresowanej strony niż konieczność poszukiwania podstawowych informacji. Dlatego pamiętaj, aby informacje kontaktowe na górze strony były w zasięgu wzroku.
Zobacz więcej na https://cyfrowo.com.pl/page/katalogi-reklamowe