Archiwum 10 października 2022


paź 10 2022 Jak zrobić ulotki
Komentarze (0)

Ulotki są jednym z najbardziej opłacalnych sposobów promocji Twojego produktu lub usługi, a korzystając z wysokiej jakości domowej drukarki, oszczędności są jeszcze większe. Możesz wyprodukować tak mało lub za dużo, jak potrzebujesz, a także zmienić tekst i informacje z datą jednym kliknięciem myszy. Ulotka powinna bezzwłocznie przyciągnąć uwagę czytelnika, schludna i czysta oraz pozbawiona nadmiernego słownictwa lub obrazów niezwiązanych z twoim celem.

 

Rozmiar i kształt Twojej ulotki.

 

Zanim przystąpisz do pracy z obrazami, które mają zostać umieszczone na Twojej ulotce, podejmij decyzję o sposobie dystrybucji ulotek. Małe firmy, które będą wysyłać pocztę masową, najlepiej obsługiwać za pomocą ulotki w rozmiarze pocztówki, aby zaoszczędzić na kosztach wysyłki. Mniejszy rozmiar oczywiście pozostawia mniej miejsca na tekst, ale można go tak skonstruować, aby szybko i skutecznie przekazać swój punkt opinii publicznej.

 

Jeśli Twoją strategią jest dystrybucja ulotek od drzwi do drzwi, możesz zdecydować się na ulotkę zaprojektowaną do zawieszenia na klamce drzwi. Ten rodzaj kształtu zapewnia natychmiastową separację od wszelkich ulotek dostarczanych ręcznie, przyklejonych do drzwi lub leżących na progu.

 

Ulotka w pełnym rozmiarze jest okazją do przekazania dodatkowych informacji potencjalnemu klientowi na pełnej kartce papieru. Świetnym skrótem, aby przekazać swoją wiadomość, jest użycie punktorów w kampanii reklamowej, zamiast próbować być elokwentnym słowami. Zachowaj nazwę firmy i informacje kontaktowe pogrubioną czcionką i wyszczególnij swoje usługi na liście. Kule są ulubionym miejscem reklamodawców ze względu na ich zdolność do szybkiego przekazywania informacji, zanim klient z krótkim czasem uwagi straci zainteresowanie.

 

Kolor i skład.

 

Celem ulotki jest przyciągnięcie ograniczonej uwagi czytelnika i przejście do sedna wiadomości. Ulotka powinna być zwięzła i bezpośrednia, a zainteresowany czytelnik natychmiast otrzymuje istotne informacje. Kolor tła ulotki musi być biały lub w bardzo jasnym, stonowanym odcieniu, użytym na tle koloru tekstu, co daje mu dynamiczny kontrast. Chociaż odważne kolory, takie jak czerwony i zielony, mogą przyciągnąć uwagę kogoś, kto odbierze twoją ulotkę, nie ułatwiają czytania, gdy tekst nie wyróżnia się. Zamiast tego wypróbuj standardowe białe lub jasnobeżowe tło i obramuj ulotkę odważnym kolorowym obramowaniem.

 

Kompozycja Twojej wiadomości musi szybko informować czytelnika o charakterze reklamy. Pierwotny nadruk powinien od razu przyciągnąć uwagę do Twojej wiadomości, produktu lub usługi. Jeśli Twoja ulotka ma promować sprzedaż lub zapewniać kupon na pranie chemiczne, powinien to być tekst dominujący na górze ulotki. Nazwa Twojej firmy jest mniej istotna, aby przyciągnąć początkową uwagę klienta, więc pamiętaj o powściągliwości i nie umieszczaj swojego nazwiska w centrum uwagi. Jeśli potencjalny klient jest zainteresowany Twoim produktem lub usługą, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe są dostępne na kopii.

 

I na koniec przygotuj sobie listę kontrolną, aby upewnić się, że podałeś ważne informacje kontaktowe. Jeśli masz stronę internetową, oko klienta będzie jej szukało, więc pamiętaj, aby umieścić ją na górze i na dole ulotki pogrubioną czcionką. Nazwa firmy, adres (jeśli dotyczy), numery telefonu i faksu oraz godziny pracy powinny być jasne, zwięzłe i przechowywane razem na kopii tekstowej. Nie ma nic bardziej frustrującego dla zainteresowanej strony niż konieczność poszukiwania podstawowych informacji. Dlatego pamiętaj, aby informacje kontaktowe na górze strony były w zasięgu wzroku.

 

Zobacz więcej na https://cyfrowo.com.pl/page/katalogi-reklamowe

finansedomowe   
paź 10 2022 Korzystanie z systemu bramek płatniczych...
Komentarze (0)

Przyszłość marketingu jest już dziś; i jest to marketing produktów w Internecie. Aby sprzedawać swoje produkty online i akceptować karty kredytowe, musisz skorzystać z usług firmy obsługującej karty kredytowe. Zapewnią Ci konto handlowe, które będzie Twoją bramą do uzyskiwania dostępu do konsumentów z Twojej witryny i zbierania od nich pieniędzy, gdy kupują Twoje produkty.

 

Konto sprzedawcy to właściwa inwestycja dla małej firmy lub sprzedawcy detalicznego, który musi akceptować płatności kartą kredytową na swojej stronie internetowej, przetwarzać karty debetowe, akceptować e-czeki, zamówienia przez telefon i ogólnie sprawić, by zamawianie produktów było dla klienta płynne.

 

Dzięki bramce płatniczej konta handlowca cały proces akceptowania i przetwarzania kart kredytowych, karta debetowa jest na autopilocie. Po zakończeniu transakcji informacje są obsługiwane przez bramkę konta, a środki są deponowane na koncie handlowca. Ponownie, jeśli z jakiegoś powodu wystąpią problemy z transakcją lub z jakiegoś powodu klient chce zwrotu pieniędzy, bramka konta sprzedawcy robi to samo ponownie w odwrotnej kolejności.

 

Bramka informacji o koncie handlowca wykorzystuje wirtualny terminal i składa się z koszyka umieszczonego na stronie handlowca. System ten wraz z dobrze zbudowaną stroną internetową zapewnia bezpieczne i profesjonalne środowisko dla kupujących online. Istnieje kilka firm, które dostarczają systemy przetwarzania kart kredytowych dla witryn sklepów internetowych. Jednak przy zakupie konta sprzedawcy zawsze czytaj drobne druki, aby upewnić się, że firma zapewnia to, czego potrzebujesz.

 

Zwróć szczególną uwagę na opłaty pobierane przez firmę obsługującą karty kredytowe. Opłata transakcyjna, jak to się nazywa, składa się z 2 składników; jeden to procent ceny sprzedanego produktu, a drugi to opłata ryczałtowa, zwykle za kilka centów, która jest przypisana do każdej sprzedaży. Upewnij się, że czujesz się komfortowo z opłatami, aby nie widzieć, jak Twoje zyski wyparują.

 

Korzystanie z tego typu internetowego systemu e-commerce jest bramą do zwiększenia zysków i z pewnością może zapewnić bardziej profesjonalne wrażenia z witryny sklepowej dla kupujących online. Możesz założyć bezpłatne konto handlowe w wielu firmach, dzięki czemu Twoje transakcje są obsługiwane bezpiecznie za niewielkie opłaty pobierane z każdej sprzedaży. Dlatego ważne jest, aby sprawdzić w swoim banku ten system lub wiele ofert internetowych bramek płatniczych.

 

Obecność w Internecie wyróżnia Twoją firmę. Karty kredytowe są teraz wszechobecne, a ludzie przyzwyczajają się do zakupów online. Wiele firm oferujących konta handlowe zapewnia również niezbędne narzędzia do zapobiegania oszustwom online i podejmuje środki ostrożności, aby upewnić się, że transakcje online są bezpieczne. Konsumenci korzystają z tej bezpiecznej atmosfery i każdego roku ilość pieniędzy wydanych na towary i usługi online przewyższa to, co wydano rok wcześniej.

 

Wraz z dojrzewaniem komputerów bezprzewodowych konsumenci w równym stopniu korzystają z tego narzędzia i mogą dokonywać zakupów w podróży, korzystając z komfortu swoich urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy PDA. Bez konta handlowego firma nie może skorzystać z tej potężnej bramki płatniczej.

 

Zobacz więcej na https://mico.pl

finansedomowe